Sustav odgoja i obrazovanja

Javna ustanova

Dječji vrtić “Bajka”

Posebni poludnevni program za djecu s poremećajem iz spektra autizma, u dobi od tri godine do polaska u školu, provodi se od 2008. godine.

Program je namijenjen djeci kod koje postoji sumnja na razvoj poremećaja i/ili djeci s dijagnosticiranim poremećajima iz spektra autizma.

Trajanje programa je poludnevno, od 7:30 do 12:30 sati.

Cilj programa je priprema djece s poremećajima iz spektra autizma za integraciju u redovne programe odgoja i obrazovanja.

Trajanje programa je od jedne do najviše dvije godine, nakon čega tim stručnjaka dječjeg vrtića Bajka predlaže primjeren oblik daljnjeg uključivanja, ovisno o potrebama i mogućnostima djeteta.

Javna ustanova

Dječji vrtić “Duga”

Posebni program za djecu s teškoćama u razvoju namijenjen je djeci kronološke dobi od tri godine do polaska u školu.

Program se provodi od 7 do 10 sati dnevno, pet dana tjedno.

U program se uključuju djeca kod kojih je primarna teškoća snižena intelektualna sposobnost i utjecajne teškoće te djeca koja mogu (uz postojeću teškoću) imati kombinaciju lakših teškoća.

Javna ustanova

Dječji vrtić “Potočnica”

Program za djecu s teškoćama u razvoju provodi se od 1998. godine i temelji se na ideji da je svakom djetetu potrebno omogućiti optimalne prilike kako bi maksimalno razvilo svoje sposobnosti.

Specifičnost programa očituje se u pristupu djeci, kojim se nastoji omogućiti odrastanje u minimalno ograničavajućoj okolini.

U skupinu je uključeno 9 djece s motoričkim teškoćama.

Javna ustanova

Dječji vrtić “Različak”

Posebni program za djecu s teškoćama u razvoju namijenjen je djeci kronološke dobi od tri godine do polaska u školu, a uključuju se djeca s višestrukim teškoćama u razvoju.

Program je trajanja 8 sati dnevno, 5 dana tjedno, a dijete u njemu može boraviti dvije godine.

Nakon dvije godine dijete se uključuje u redovitu skupinu dječjeg vrtića ili u posebnu ustanovu.

Javna ustanova

Dječji vrtić “Sopot”

Posebni program za djecu s teškoćama u razvoju namijenjen je djeci kod kojih je primarna teškoća snižena intelektualna sposobnost (na razini lake mentalne retardacije) koja mogu uz postojeću teškoću imati kombinaciju lakših teškoća definiranih Državnim pedagoškim standardom predškolskog odgoja i naobrazbe (NN, 63/08, 90/10).

Program je trajanja do 8 sati dnevno, 5 dana tjedno, a dijete u njemu može boraviti dvije godine.

Nakon dvije godine dijete se uključuje u redovitu skupinu dječjeg vrtića ili u posebnu ustanovu.

Javna ustanova

Dječji vrtić “Sunce”

Trajanje programa je dvije godine, nakon čega se djeca uključuju u redovite odgojno obrazovne skupine.

Program se provodi u periodu od rujna do lipnja, svakodnevno od 8 do 16 sati.

Prostor skupine opremljen je specifičnim sredstvima i pomagalima, kako bi djeca kroz igru mogla istraživati svoju okolinu, učiti i napredovati.

Javna ustanova

Dječji vrtić “Utrina”

Program odgojno-obrazovnog rada s djecom s teškoćama u razvoju realizira se kao cjelodnevni osmosatni program.

Program se izvodi od 8:00 do 16:00 sati.

Radno vrijeme određuje se prema potrebama djece i roditelja te je stoga podložno promjenama.

Javna ustanova

Dječji vrtić Vladimira Nazora

Program je namijenjen djeci s motoričkim oštećenjima u dobi od 4 do 7 godina (djelomično pokretnima ili uz mogućnost kretanja uz obveznu pomoć druge osobe) s većim teškoćama, kao što su otežana glasovno-govorna komunikacija, snižene intelektualne sposobnosti, oštećenja vida ili sluha te autizam.

Za upis u program potrebna je propisana dokumentacija, uključujući nalaz i mišljenje prvostupanjskog tijela vještačenja HZSR-a.

U skupini boravi najviše sedmero djece kako bi se osigurali optimalni individualizirani uvjeti.

Ustanova visokog obrazovanja

Nastavno-klinički centar Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu osnovan je 1962. godine i bavi se obrazovnom, rehabilitacijskom i znanstvenom djelatnošću s ciljem unapređenja kvalitete života osoba s invaliditetom i drugih osjetljivih skupina kroz integrirani pristup edukaciji, istraživanju i kliničkoj praksi.

Jedina je visokoškolska institucija u Republici Hrvatskoj koja izvodi i ustrojava sveučilišne studijske programe logopedije, socijalne pedagogije i edukacijske rehabilitacije, te razvija visokostručni i znanstveno-istraživački rad u tim područjima.

U posljednjih nekoliko godina Centar za rehabilitaciju ERF-a prepoznat je od roditelja, ali i od stručnjaka kao mjesto koje pruža kvalitetnu stručnu podršku za djecu rane dobi.

Centar za rehabilitaciju ERF-a aktivno djeluje kao klinička jedinica pri Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu.

Skip to content